sábado, 20 de junio de 2015

ADÈU A TOTS FINS AL CURS PRÒXIM

Tots els cursos ens fem fotos per a tenir un record i  regalar-la als companys interins que no tornen el curs pròxim.

jueves, 18 de junio de 2015

A L'ESTIU SEREM EDITORS

Aquest estiu vull fer el meu llibre digital de logopèdia .Així investigare aquest enllaç per fer lletres xules.

http://preview.text2logo.com/2.htm

Per fer el meu llibre digital aniré investigant aquestes ferramentes web 2.0


Tag Galaxy. Navegar por las fotografías que la gente ha compartido y marcado con tags (etiquetas) en el popular servicio de fotografías Flickr.
Crear títols . Moltes opcions.
Elaborar llibres virtuals. Amb bàsicament molta fotografia i poc text.
Elaborar llibres virtuals amb molt text i la possibilitat d' importar d' un PDF.
Elaborar llibres virtuals. Per descarregar el programa a l' ordinador.

domingo, 14 de junio de 2015

PER FI EL MUSICAL!!




Aquesta setmana ja anem a veure el musical .Esperem que vos agrademolt


http://comoeditarmisfotos.blogspot.com.es/2012/11/fotomontaje-del-rey-leon.html


http://fotoefectos.com.es/frames-y-marcos-infantiles-del-rey-leon/

http://editarfotosgratis.com/editar-fotos-junto-simba/


A la web del col·legi han penjat aquestes imatges del assaig .

També demà ,dia de fi de curs, a les aules veurem com ha quedat el musical.
Tots els pares ens han fet arribar les seues opinions ,tots molt emocionats ens han donat les gràcies pel treball ben fet pels xiquets , els mestres i pares col·laboradors.
Jo personalment crec que val la pena tot aquest treball perquè els nostres alumnes recordaran amb estima el treball que hem fet entre tots .
GRÀCIES a tots.
Aprofite aquesta entrada per acomiadar el curs i esperar l'inici del pròxim curs amb il·lusió.Jo continuaré penjant recursos perquè els mestres no parem ni en l'estiu.(encara que alguns no ho pensen).Aquest curs el moviment de renovació pedagògica fa l'escola d'estiu al nostre col·legi a juliol.Aprendrem moltes coses que de segur posarem en pràctica el curs pròxim.

El col·legi ha penjat el video del musical a aquesta direcció,si teniu dificultats  porteu un pendrive i anirem copiant-lo.
https://drive.google.com/folderview?id=0B2YwfuruqMMlfnN4eDBxWEliUXJnS24zUWhVRjl5TjItc0FHMXZYbW1WTENzS0NPT3lMcDA&usp=sharing_eid
el guió amb les escenes per projectar està penjat a drive a una carpeta pública si no podeu descarregar-ho envieu un correu a pterapeutica.g6mail.com i vos ho passarem des de el col·legi.
https://drive.google.com/drive/folders/0BzH0x-NLTRVPYy1qVnYyVGE3OEk

Moltíssimes gràcies a tots per lels  vostres  comentàris.Molts pares ens han fet arribar que es van emocionar veient el musical.Nosaltres també estem contents de poder mostrar un treball en equip  dels alumnes,dels pares,dels mestres i de l'administració.
Jo personalment he fet moltes hores fora de l'horari escolar per fer l'atrezzo però estic molt satisfeta de com a eixit tot i sempre mantindrem el record d'un treball molt emocionant.
Imagineu la cara que posaven els conductors quan van veure aquest elefant pels carrers d'Almassora?

Portant l'elefant....

i amagadetes esperant a actuar...










domingo, 7 de junio de 2015

PARLEM MILLOR

Dejo en esta sección un excelente material elaborado por Alberto Abarca Fillat del EOEP Hoya-Monegros  (Huesca). Se trata de un a serie de 105 power-points interactivos para trabajar especialemente el ÁREA de LENGUAJE,
A aquest enllaç http://www.aulapt.org/educacion-especial/a-l/estan tots però jo només treballaré les següents. 

PREPOSICIONES: A/EN/DE/POR

 ¿QUÉ? ¿QUIÉN?



Els  meus alumnes ja coneixen el vocabulari bàsic però ens anirà bé treballar aquest vocabulari més complexe gràcies a  Alberto Abarca Fillat del EOEP Hoya-Monegros  (Huesca).
Vocabulario2 rar (adjetivos, proposiciones, calendario, sentidos, posesivos, contrarios…)
Cuentos elaborados por MºCarmen García:


Tanbien podemos usar textos y listas por fonemas de Logopedia Escolar de Asturias

http://web.educastur.princast.es/proyectos/lea/index.php?page=textos
Farem una autoevaluació ajudats dels recursos dehttp://familiaycole.com/2014/12/01/material-para-la-autoevaluacion-del-alumnado/

i pensarem com som i què hem aprés.
http://familiaycole.com/wp-content/uploads/2014/06/01-emocional-lista-cualidades-personales.pdf

LLEGIR A L'ESTIU

AQUEST ESTIU PODEU LLEGIR DES D'AQUESTES PÀGINES I SENSE NECESSITAR DINERS.

Per llegir:
Una mà de contes


Una mar de contes







PASSEM DE LA SÍL·LABA A LA PARAULA


INTERACIS ON LINE

  Abans usava el NAC ,la ELI de Juan Pedro i Cristobal Saborit però no va bé en lliurex ni en windows nous .Ho jo no ho se fer anar. Així comencem a usar aquesta plataforma que he trobat a la xarxa.

Interacis

La primera plataforma online para pedagogos terapéuticos

Elaboración de Programas Educativos Personalizados para cada ACNEAE.

 Objetivos, Contenidos y Criterios de Evaluación clasificados por Etapas, Niveles y áreas.

Agilización de la burocracia educativa.


¿Qué es Interacis?

Interacis cuenta con una serie de herramientas online que facilitan la organización y la gestión del trabajo diario en las aulas de Pedagogía Terapéutica. Gracias a Interacis, podrás crear verdaderos programas educativos personalizados para cada uno de tus alumnos con necesidades específicas de apoyo educativo (ACNEAE).
Herramienta de análisis, planificación, gestión y evaluación individualizada del aprendizaje en ACNEAEs.
Creación de infinitas actividades educativas personalizadas de aplicación en las aulas de educación Especial para ACNEAEs.
Red educativa social y profesional cualificada para pedagogos terapéuticos donde compartir recursos y materiales educativos.
PARA ACCEDER A LA PLATAFORMA HAY QUE REGISTRARSE: http://interacis.com/login
FUENTE: http://interacis.com/

DIS..DIS..DISFEMIA

Per imprimir protocolo de disfemia del blog
Avaluació:
https://www.dropbox.com/s/s56gs8h7f8wgigw/PROTOCOLO%20DE%20EXPLORACION.doc?dl=0

http://www.slideshare.net/elenazapatavalero/intervencion-educativa-disfemia

Per treballar-ho
http://web.educastur.princast.es/proyectos/lea/uploads/file/DISFEMIAS/INTERVENCION/PAUTAS/CONSIDERACIONES%20UTILES.pdf

Per a diferenciar per edats:

viernes, 5 de junio de 2015

TREBALL AMB TABLETS






Els alumnes de tercer  treballen en tablets apps de llengua,matemàtiques i alguns aspectes de medi.

jueves, 4 de junio de 2015

TREBALL PER EQUIPS

Els alumnes de quart estan estudiant geografia i han fet uns treballs col·laboratius molt xulis.







PASTEM,PARLEM I ESCRIVIM






Alguns alumnes del cole ,de pt i al  hem fet una activitat junts per fer pasta i fer objectes per aprofitar una activitat manipulativa per a escriure i parlar .A més a més riure molt.

miércoles, 3 de junio de 2015

JA ÉS FI DE CURS


Per a llegir i comprendrehttp://www.seclen.com/iniciar_juego.php?id_juego=341

Per treballar castellà presente passat i futur.
http://escolar.textlagalera.com/interact/tren1_2008/lengua.html

Per treballar atenció
http://janssencilag.entornodigital.com/

Treballarem les bromes i el sentit figurat amb aquest material


Tm bromas from Anabel Cornago

continuarem fent ejercicis de relaxació 
http://www.ivoox.com/version-breve-relajacion-muscular-4-ejercicios-audios-mp3_rf_312934_1.html 

http://www.ivoox.com/tecnica-abreviada-relajacion-muscular-7-ejercicios-audios-mp3_rf_312877_1.html 

https://www.youtube.com/watch?v=g80fUk7DrSI&feature=youtu.be 


Dejo en esta sección un excelente material elaborado por Alberto Abarca Fillat del EOEP Hoya-Monegros  (Huesca). Se trata de un a serie de 105 power-points interactivos para trabajar especialemente el ÁREA de LENGUAJE,
A aquest enllaç http://www.aulapt.org/educacion-especial/a-l/estan tots però jo només treballaré les següents. 

PREPOSICIONES: A/EN/DE/POR

 ¿QUÉ? ¿QUIÉN?



Els  meus alumnes ja coneixen el vocabulari bàsic però ens anirà bé treballar aquest vocabulari més complexe gràcies a  Alberto Abarca Fillat del EOEP Hoya-Monegros  (Huesca).
Vocabulario2 rar (adjetivos, proposiciones, calendario, sentidos, posesivos, contrarios…)
Cuentos elaborados por MºCarmen García:

Farem una carteta per despedir el curs i una titella de la senyoreta llengua.
 Imprimirem aquesta imatge d'inferències que he trobat a la xarxa ,la retallarem i repartirem entre els alumnes i veurem si troben o no la resposta i ho saben explicar oralment.
Treballarem també les frases i la seua coordinació
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/carambolo/WEB%20JCLIC2/Agrega/Lengua/La%20frase/contenido/lc015_oa05_es/index.html

Carambolo és el mestre de la pàgina de la Junta d'Andalucia.

Per treballar l'expressió i la anticipació.

http://agrega.educa.madrid.org/visualizar/es/es-ma_2009102113_9102301/false







Jugarem amb ASUSTIN,un gosset molt poruc que ens donara consells de seguritat.
https://www.educatumundo.com/juegos-flash/traquilo-asustin/juegos.html 

DADES I MÉS DADES.

He passat a pdf totes les entrades del blog i ja son 1390 pàgines i 20378 persones que han vist el nostre treball.Tenint en compte que en el nostre blog pengem el treball d'aula i  no recursos estem molt contents .
MOLTES GRÀCIES A TOTS