lunes, 23 de enero de 2017

APP EXPLAING EVERITHING CONTES amb moviment i veu

Amb l'app explaing everithing hem fet dos contes nous .Per a  Sant Jordi a l'escola ens inventem contes.Aquest curs jo ja he començat a logopèdia .
El primer me'l contava la meua iaia tots els dies quan jo i la meua cosina dormiem a casa d'ella , quan jo era una xiqueta de cinc o sis anys.
A casa ma mare em parlava castellà però la iaia a la seua ho feia en valencià. Gràcies iaia .



L'altre ho hem inventat a logopèdia per explicar coses d'ara i d'abans d'Almassora ja que a primer cicle sempre treballen el nostre poble com a unitat didàctica .

Algunes imatges son d'internet i no tinc els derets però com que només és per a un objectiu educatiu sense ànim de lucre ni cap altre dret supoose que a ningú el pot ofendre però de no ser així podeu enviar un correu i no el posare públic.

Jo tot el treball que prepare per als meus alumnes està fet baix licencia c.c. sense cap dret d'autoria ni d'ànim comercial.M'encanta que altres persones usen els meus recursos pròpis ja que no hi ha molts recursos en valencià.




Com que son llargs els he pujat a youtube.
https://youtu.be/FnJfrWIzDYc

No hay comentarios:

Publicar un comentario