viernes, 10 de marzo de 2017

IPAD:POSAR MÚSICA DE FONS AMB IMOVIE

Als alumnes de logopèdia els encanta veure's quan els grave en l'ipad algun fonema que han aprés o alguna activitat orl de llenguatge.Els serveix de motivació quan ho fan bé i per corregir-se quan no ho fan bé.

Posem els vídeos en un llibre digital fet en book creator aplicació per ipad o fem un vídeo en imovie.
Fins ara tenim prou amb la música de fons de la pròpia aplicació de imovie per drrerament ja hem vist la necesitat de posar altra música.

L'ipad no té una capeta per posar les descàrreges de música com ho fem amb l'ordinador.

Al meu ordinador tinc una aplicació gratuita que es diu atube catcher.Busque el vídeo que me agrada d'internet i copie la direcció en aquesta aplicació i li pose com a eixida mp3.Després ja tenim la música a la carpeta de vídeos (no a la de descàrregues) i quan feem els vídeos amb windows movie maker ens era molt ràpid.Quan hem començat a fer els vídios de classe amb imovie no sabiem com baixar-la.

Investigant per internet hi ha moltes aplicacions per escolatar música en ipad però les cançons les descarreguen en una carpeta que crea cadascuna d'aquestes aaplicacions.No existeix la carpeta comuna de descarregues com a l'ordinador on igual baixem una imatge,una música,un vídio , un document o presentació.Ni tampoc podem baixar la música a la carpeta de vídeos del carret de l'ipad.
Les mestres que tenim de pràctiques a l'escola coneixen les tic molt bé però jo tinc 50 anys i he tingut que compendre que l'ipad no funciona com un ordinador ja que appel controla tot a tavés de itunes i ho dificulta tot per a que necessitem pagar.

Jo només provant aplicacions que m'han interessat aquest curs ja porte més de 100 euros gastats.

Investgant he arribat al a següent conclusió.Puc baixar la música com ho fea abans ,amb l'ordinador i atube catcher i fer una carpeta amb totes les músiques ,pujar-les al meu drive i enviar la cançó que vull posar a imovie per correu a l'ipad.Per fer aquest pas a més a més de l'aplicació de correu que ve amb l'ipad (porte un sobre dibuixat) tinc que instalar a l'ipad l'aplicació de gmail.Una vegada enviat al meu correu des de l'ipad obrim el gmail i ens ix l'opció d'obrir el so amb imovie.

També podem pujar al drive directament un vídeo

i exportar-ho a imovie
.Després hi ha una opció per separar les imatges del so.Tirem les imatges a la paperera i només usem la música .Aquesta opció es com dien abans"la solución de la cuenta de la vieja"un truc per no passar per itunes o pagar per posar música de fons a una pel·liculeta .

No tindrem mai la música descarregada a l'ipad ,passa del drive a imovie directament però ens soluciona el problema que teniem.
Recopilant necessitem en l'ipad :
-gmail
-go vídeo
-imovie
-drive/dropbox



Continuarem investigant per si trobem una forma més fàcil però de moment ho fem així.

No hay comentarios:

Publicar un comentario